Rezultati

eNauka >  Rezultati >  A brand new English language: или (зло)употреба брендова у савременом енглеском језику
Naziv: A brand new English language: или (зло)употреба брендова у савременом енглеском језику
А BRAND NEW ENGLISH LANGUAGE: OR THE (AB)USE OF BRAND NAMES IN CONTEMPORARY ENGLISH
Autori: Томић, Горица  
Godina: 2019
Publikacija: Брендови у књижевности, језику и уметности : зборник радова са научног округлог стола у оквиру XIII међународног научног скупа Српски језик, књижевност, уметност одржаног на Филолошко-уметничком факултету у Крагујевцу (Крагујевац/Топола, 3. новембар 2018)
Izdavač: Крагујевац : Филолошко-уметнички факултет
Tip rezultata: Poglavlje u monografiji
ISBN: 978-86-80796-29-1 Pretraži identifikator
Kolacija: str. 345-361
VBS COBISS: 525286037
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/525286037#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/639575
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.