Резултати

еНаука >  Резултати >  Развој концептуалног оквира упрвљања маркетингом у креативној индустрији - приступни рад
Назив: Развој концептуалног оквира упрвљања маркетингом у креативној индустрији - приступни рад
Аутори: Николић, Дејана  
Остала ауторства: Костић-Станковић, Милица  
Година: 2017
Издавач: Београд : [Д. Милошев]
Тип резултата: Извештај
Колација: str. 44 листа
VBS COBISS: 515621274
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/515621274#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/641769
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.