Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Развој концептуалног оквира упрвљања маркетингом у креативној индустрији - приступни рад
Naziv: Развој концептуалног оквира упрвљања маркетингом у креативној индустрији - приступни рад
Autori: Николић, Дејана  
Ostala autorstva: Костић-Станковић, Милица  
Godina: 2017
Izdavač: Београд : [Д. Милошев]
Tip rezultata: Izveštaj
Kolacija: str. 44 листа
VBS COBISS: 515621274
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/515621274#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/641769
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.