Резултати

еНаука >  Резултати >  Politički marketing i prvi posleratni višestranački izbori u Jugoslaviji - zbornik radova sa naučnog skupa "Politički marketing i izbori u Jugoslaviji 1990" - Vladimir Goati ... et al.
Назив: Politički marketing i prvi posleratni višestranački izbori u Jugoslaviji - zbornik radova sa naučnog skupa "Politički marketing i izbori u Jugoslaviji 1990" - Vladimir Goati ... et al.
Аутори: Гоати, Владимир; Прибићевић, Огјен; Ђорђевић, Тома; Спахић, Бесим; Славујевић, Зоран Ђ.; Антонић, Слободан; Матић, Јованка; Благојевић, Мирјана; Новак, Божидар; Жнудерл, Бранко;
Година: 1992
Издавач: Beograd : Institut za novinarstvo : Radnička štampa
Тип резултата: Уређивачки рад
ISBN: 86-81371-02-9 Претражи идентификатор
Колација: str. 208 str.
VBS COBISS: 4357644
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/4357644#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/643013
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.