Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Politički marketing i prvi posleratni višestranački izbori u Jugoslaviji - zbornik radova sa naučnog skupa "Politički marketing i izbori u Jugoslaviji 1990" - Vladimir Goati ... et al.
Naziv: Politički marketing i prvi posleratni višestranački izbori u Jugoslaviji - zbornik radova sa naučnog skupa "Politički marketing i izbori u Jugoslaviji 1990" - Vladimir Goati ... et al.
Autori: Гоати, Владимир; Прибићевић, Огјен; Ђорђевић, Тома; Спахић, Бесим; Славујевић, Зоран Ђ.; Антонић, Слободан; Матић, Јованка; Благојевић, Мирјана; Новак, Божидар; Жнудерл, Бранко;
Godina: 1992
Izdavač: Beograd : Institut za novinarstvo : Radnička štampa
Tip rezultata: Uređivački rad
ISBN: 86-81371-02-9 Pretraži identifikator
Kolacija: str. 208 str.
VBS COBISS: 4357644
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/4357644#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/643013
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.