Резултати

еНаука >  Резултати >  Merenje vrednosti globalnih brendova – primer slučaja CRH kompanije
Назив: Merenje vrednosti globalnih brendova – primer slučaja CRH kompanije
Аутори: Milojević, Igor R.  
Година: 2022
Публикација: Institucionalne promene kao determinanta privrednog razvoja Republike Srbije - redaktori Petar Vesеlinović, Milan Kostić
Издавач: Kragujevac : Ekonomski fakultet Univerziteta
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-6091-127-0 Претражи идентификатор
Колација: str. 511-535
VBS COBISS: 81529097
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/81529097#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/647861
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.