Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Merenje vrednosti globalnih brendova – primer slučaja CRH kompanije
Naziv: Merenje vrednosti globalnih brendova – primer slučaja CRH kompanije
Autori: Milojević, Igor R.  
Godina: 2022
Publikacija: Institucionalne promene kao determinanta privrednog razvoja Republike Srbije - redaktori Petar Vesеlinović, Milan Kostić
Izdavač: Kragujevac : Ekonomski fakultet Univerziteta
Tip rezultata: Konferencijski rad
ISBN: 978-86-6091-127-0 Pretraži identifikator
Kolacija: str. 511-535
VBS COBISS: 81529097
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/81529097#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/647861
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.