Резултати

еНаука >  Резултати >  Customer Equity - novi pristup u razvoju marketinga i etički problemi vezani za primenu ovog pristupa
Назив: Customer Equity - novi pristup u razvoju marketinga i etički problemi vezani za primenu ovog pristupa
Аутори: Sudarević, Tomislav  ; Пуповац, Љубомир
Година: 2009
Публикација: Anali Ekonomskog fakulteta u Subotici
ISSN: 0350-2120 Anali Ekonomskog fakulteta u Subotici Претражи идентификатор
Издавач: Subotica : Ekonomski fakultet
Тип резултата: Научни чланак
Колација: br. 21 str. 99-108
VBS COBISS: 247489287
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/247489287#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/667151
URL: https://scindeks.ceon.rs/article.aspx?query=ISSID%26and%267648&page=10&sort=8&stype=0&backurl=%2fissue.aspx%3fissue%3d7648
М-категорија: 
52M52 - Рад у истакнутом нац. часопису

Пронађи DOI


Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.