Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Customer Equity - novi pristup u razvoju marketinga i etički problemi vezani za primenu ovog pristupa
Naziv: Customer Equity - novi pristup u razvoju marketinga i etički problemi vezani za primenu ovog pristupa
Autori: Sudarević, Tomislav  ; Пуповац, Љубомир
Godina: 2009
Publikacija: Anali Ekonomskog fakulteta u Subotici
ISSN: 0350-2120 Anali Ekonomskog fakulteta u Subotici Pretraži identifikator
Izdavač: Subotica : Ekonomski fakultet
Tip rezultata: Naučni članak
Kolacija: br. 21 str. 99-108
VBS COBISS: 247489287
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/247489287#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/667151
URL: https://scindeks.ceon.rs/article.aspx?query=ISSID%26and%267648&page=10&sort=8&stype=0&backurl=%2fissue.aspx%3fissue%3d7648
M-kategorija: 
52M52 - Rad u istaknutom nac. časopisu

Pronađi DOI


Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.