Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Strategic marketing for labor markets from the gender point of view - the case of Serbia
Naziv: Strategic marketing for labor markets from the gender point of view - the case of Serbia
Autori: Mihić, Svetlana Đ.  ; Okanović, Ibrahim; Andrejević, Aleksandar
Godina: 2013
Publikacija: TTEM
ISSN: 1840-1503 Technics Technologies Education Management / TTEM Pretraži identifikator
Izdavač: Sarajevo : DRUNPP
Tip rezultata: Naučni članak
Kolacija: vol. 8 br. no. 3 str. 1036-1046
VBS COBISS: 512726685
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/512726685#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/667863
M-kategorija: 
23M23 - Rad u međ. časopisu

Pronađi DOI


Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.