Резултати

еНаука >  Резултати >  Strategic marketing for labor markets from the gender point of view - the case of Serbia
Назив: Strategic marketing for labor markets from the gender point of view - the case of Serbia
Аутори: Mihić, Svetlana Đ.  ; Okanović, Ibrahim; Andrejević, Aleksandar
Година: 2013
Публикација: TTEM
ISSN: 1840-1503 Technics Technologies Education Management / TTEM Претражи идентификатор
Издавач: Sarajevo : DRUNPP
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 8 br. no. 3 str. 1036-1046
VBS COBISS: 512726685
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/512726685#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/667863
М-категорија: 
23M23 - Рад у међ. часопису

Пронађи DOI


Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.