Резултати

еНаука >  Резултати >  Partnership of parents of children who need additional support in learning and preschool teachers in preschool institutions from the perspective of the integrated approach to learning
Назив: Partnership of parents of children who need additional support in learning and preschool teachers in preschool institutions from the perspective of the integrated approach to learning
Аутори: Jeremić, Biljana  ; Milenović, Hadži Živorad  ; Petrović, Jelena  ; Markov, Zagorka
Година: 2022
Публикација: International Journal of Cognitive Research in Science, Engineering and Education
ISSN: 2334-847X International Journal of Cognitive Research in Science, Engineering and Education - IJCRSEE Претражи идентификатор
Издавач: Vranje : The Association for the Development of Science, Engineering and Education
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 10 br. 1 str. 29-34
DOI: 10.23947/2334-8496-2022-10-1-29-34
WoS-ID: 000841513700002
Scopus-ID: 2-s2.0-85129403120
VBS COBISS: 64221193
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/64221193#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/670890
М-категорија: 
24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја

1
SCOPUSTM
1
WEB OF SCIENCETM
Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.