Резултати

еНаука >  Резултати >  Strategije socijalnog marketinga u povećanju svesti o socijalnoj zaštiti : pristupni rad na doktorskim studijama
Назив: Strategije socijalnog marketinga u povećanju svesti o socijalnoj zaštiti : pristupni rad na doktorskim studijama
Аутори: Panajotović, Tamara I.
Остала ауторства: Janičić, Radmila  ; Kostić-Stanković, Milica  ; Martić, Milan  ; Miladinović, Slobodan  ; Gligorijević, Mirjana  
Година: 2020
Издавач: Beograd : [T. Panajotović]
Тип резултата: Извештај
Колација: str. 86 listova
VBS COBISS: 14525961
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/14525961#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/671614
Напомена: Nije dostupno u elektronskoj formi
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.