Резултати
еНаука >
Резултати >
Индивидуализација у настави - концептуално-методолошки изазов за дидактичку теорију и наставну праксу
![](https://cdn3.iconfinder.com/data/icons/flat-actions-icons-9/512/Tick_Mark-256.png)
Назив: | Индивидуализација у настави - концептуално-методолошки изазов за дидактичку теорију и наставну праксу | Аутори: | Радовић, Вера Ж. ![]() ![]() ![]() ![]() |
Година: | 2021 | Публикација: | Inovacije u nastavi | ISSN: | 0352-2334![]() ![]() |
Издавач: | KruševacBeograd : Međuopštinski zavod za unapređivanje vaspitanja i obrazovanja - Centar za inovacije u obrazovanjuBeograd : Prosvetni pregled | Тип резултата: | Научни чланак | Колација: | vol. 34 br. 2 str. 63-79 | DOI: | 10.5937/inovacije2101063R | VBS COBISS: | 43523849 | URI: | https://phaidrabg.bg.ac.rs/o:33479 https://enauka.gov.rs/handle/123456789/684579 https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/43523849#izum.si |
М-категорија: | 23M23 - Рад у међ. часопису |
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.