Резултати

еНаука >  Резултати >  Enterprise culture influence on product and services branding in Republika Srpska and Bosnia and Herzegovina
Назив: Enterprise culture influence on product and services branding in Republika Srpska and Bosnia and Herzegovina
Аутори: Đokić, Snježana; Đokić, Aleksandar; Jovančević, Dragica
Година: 2014
Публикација: International review
ISSN: 2217-9739 International Review Претражи идентификатор
Издавач: Belgrade : Faculty of Business Economics and EntrepreneurshipPianoro : Medimond
Тип резултата: Научни чланак
Колација: br. 3/4 str. 69-86
VBS COBISS: 211708684
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/211708684#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/685665
М-категорија: 
23M23 - Рад у међ. часопису

Пронађи DOI


Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.