Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Enterprise culture influence on product and services branding in Republika Srpska and Bosnia and Herzegovina
Naziv: Enterprise culture influence on product and services branding in Republika Srpska and Bosnia and Herzegovina
Autori: Đokić, Snježana; Đokić, Aleksandar; Jovančević, Dragica
Godina: 2014
Publikacija: International review
ISSN: 2217-9739 International Review Pretraži identifikator
Izdavač: Belgrade : Faculty of Business Economics and EntrepreneurshipPianoro : Medimond
Tip rezultata: Naučni članak
Kolacija: br. 3/4 str. 69-86
VBS COBISS: 211708684
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/211708684#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/685665
M-kategorija: 
23M23 - Rad u međ. časopisu

Pronađi DOI


Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.