Резултати

еНаука >  Резултати >  Franšizing koncept kao moguća marketing strategija za razvoj turizma
Назив: Franšizing koncept kao moguća marketing strategija za razvoj turizma
Аутори: Mihić, Svetlana Đ.  ; Maksimović, Branka
Година: 2008
Публикација: Sport Mont
ISSN: 1451-7485 Sport Mont (Montenegro) Претражи идентификатор
Издавач: Podgorica : Crnogorska sportska akademija : Montenegrosport
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 5 br. 15-16-17 str. 513-521
VBS COBISS: 512727709
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/512727709#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/687190
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.