Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Franšizing koncept kao moguća marketing strategija za razvoj turizma
Naziv: Franšizing koncept kao moguća marketing strategija za razvoj turizma
Autori: Mihić, Svetlana Đ.  ; Maksimović, Branka
Godina: 2008
Publikacija: Sport Mont
ISSN: 1451-7485 Sport Mont (Montenegro) Pretraži identifikator
Izdavač: Podgorica : Crnogorska sportska akademija : Montenegrosport
Tip rezultata: Naučni članak
Kolacija: vol. 5 br. 15-16-17 str. 513-521
VBS COBISS: 512727709
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/512727709#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/687190
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.