Резултати

еНаука >  Резултати >  Does the value manufacturers (brands) create translate into superior performance? A multi-sector examination of the value–satisfaction–loyalty–reputation chain
Назив: Does the value manufacturers (brands) create translate into superior performance? A multi-sector examination of the value–satisfaction–loyalty–reputation chain
Аутори: L. Tournois
Година: 2015
Публикација: Journal of Retailing and Consumer Services
ISSN: 0969-6989 Journal of Retailing and Consumer Services Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 26 br. 5 str. 83-96
URI: http://ezaposleni.singidunum.ac.rs/rest/sciNaucniRezultati/oai/record/2/7050
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/716609
М-категорија: 
23M23 - Рад у међ. часопису

Пронађи DOI


Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.