Резултати

еНаука >  Резултати >  Uticaj digitalne transformacije poslovanja na formulisanje novih korporativnih strategijskih pravaca
Назив: Uticaj digitalne transformacije poslovanja na formulisanje novih korporativnih strategijskih pravaca
Аутори: Kahrović, Ernad  
Година: 2021
Публикација: NAUČNE PUBLIKACIJE DRŽAVNOG UNIVERZITETA U NOVOM PAZARU 4(2)
ISSN: 2619-998X Naučne publikacije Državnog univerziteta u Novom Pazaru. Serija B: Društvene i humanističke nauke Претражи идентификатор
Тип резултата: Научна критика и полемика
Колација: vol. 4 br. 2 str. 141-153
DOI: 10.5937/NPDUNP2102141K
URI: https://phaidrabg.bg.ac.rs/o:29040
https://phaidrabg.bg.ac.rs/o:28998
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/717129
М-категорија: 
53M53 - Рад у нац. часопису

Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.