Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Uticaj digitalne transformacije poslovanja na formulisanje novih korporativnih strategijskih pravaca
Naziv: Uticaj digitalne transformacije poslovanja na formulisanje novih korporativnih strategijskih pravaca
Autori: Kahrović, Ernad  
Godina: 2021
Publikacija: NAUČNE PUBLIKACIJE DRŽAVNOG UNIVERZITETA U NOVOM PAZARU 4(2)
ISSN: 2619-998X Naučne publikacije Državnog univerziteta u Novom Pazaru. Serija B: Društvene i humanističke nauke Pretraži identifikator
Tip rezultata: Naučna kritika i polemika
Kolacija: vol. 4 br. 2 str. 141-153
DOI: 10.5937/NPDUNP2102141K
URI: https://phaidrabg.bg.ac.rs/o:29040
https://phaidrabg.bg.ac.rs/o:28998
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/717129
M-kategorija: 
53M53 - Rad u nac. časopisu

Alt metrika
Dimensions

Pronađi DOI

Unpaywall

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.