Резултати

еНаука >  Резултати >  Uticaj verbalne komunikacije na zadovoljenje društvenih potreba zaposlenih i uloga organizacione identifikacije
Назив: Uticaj verbalne komunikacije na zadovoljenje društvenih potreba zaposlenih i uloga organizacione identifikacije
The impact of verbal communication on satisfying employees' social needs and the role of organizational identification
Аутори: Milanović-Golubović, Vesna  ; Njegić, Katarina
Година: 2019
Публикација: Marketing
ISSN: 0354-3471 Marketing Претражи идентификатор
Издавач: Beograd : Jugoslovensko udruženje za marketing JUMA : Privredni pregled
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 50 br. 2 str. 111-123
DOI: 10.5937/markt1902111M
VBS COBISS: 13405705
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/13405705#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/717675
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја

Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.