Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Uticaj verbalne komunikacije na zadovoljenje društvenih potreba zaposlenih i uloga organizacione identifikacije
Naziv: Uticaj verbalne komunikacije na zadovoljenje društvenih potreba zaposlenih i uloga organizacione identifikacije
The impact of verbal communication on satisfying employees' social needs and the role of organizational identification
Autori: Milanović-Golubović, Vesna  ; Njegić, Katarina
Godina: 2019
Publikacija: Marketing
ISSN: 0354-3471 Marketing Pretraži identifikator
Izdavač: Beograd : Jugoslovensko udruženje za marketing JUMA : Privredni pregled
Tip rezultata: Naučni članak
Kolacija: vol. 50 br. 2 str. 111-123
DOI: 10.5937/markt1902111M
VBS COBISS: 13405705
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/13405705#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/717675
Izvor metapodataka: Migrirano iz RIS podataka
M-kategorija: 
51M51 - Rad u vrhunskom časopisu nac. značaja

Alt metrika
Dimensions

Pronađi DOI

Unpaywall

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.