Резултати

еНаука >  Резултати >  Mogućnosti društvenih medija u ostvarivanju marketinških ciljeva preduzeća
Назив: Mogućnosti društvenih medija u ostvarivanju marketinških ciljeva preduzeća
Аутори: Dašić, Goran; Stojanović, Ivana
Година: 2017
Публикација: Medijska i finansijska pismenost - Međunarodna naučna konferencija Mediji i ekonomija, Banja Luka, 15. septembar 2017 - International scientific conference Media and economy
Издавач: Banja Luka : BLC : Бесједа
Тип резултата: Конференцијски рад
Колација: str. 258-266
VBS COBISS: 23816457
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/23816457#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/718502
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.