Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Mogućnosti društvenih medija u ostvarivanju marketinških ciljeva preduzeća
Naziv: Mogućnosti društvenih medija u ostvarivanju marketinških ciljeva preduzeća
Autori: Dašić, Goran; Stojanović, Ivana
Godina: 2017
Publikacija: Medijska i finansijska pismenost - Međunarodna naučna konferencija Mediji i ekonomija, Banja Luka, 15. septembar 2017 - International scientific conference Media and economy
Izdavač: Banja Luka : BLC : Бесједа
Tip rezultata: Konferencijski rad
Kolacija: str. 258-266
VBS COBISS: 23816457
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/23816457#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/718502
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.