Резултати

еНаука >  Резултати >  Omni-channel retail - multiple criteria decision aiding approach
Назив: Omni-channel retail - multiple criteria decision aiding approach
Аутори: Stamenković, Mladen  ; Stojković, Dragan  ; Dokić, Aleksa  
Година: 2022
Публикација: Zbornik radova - XLIX Simpozijum o operacionim istraživanjima - =XLIX International Symposium on Operational Research, SYM-OP-IS 2022, Vrnjačka Banja, 19-22. septembar 2022
Издавач: Beograd : Ekonomski fakultet Univerziteta, Centar za izdavačku delatnost=Belgrade : The Publishing Centre of the Faculty of Economics
Тип резултата: Конференцијски рад
Колација: str. 639-639
VBS COBISS: 111354121
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/112073481#izum.si
https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/111354121#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/719573
URL: https://symopis2022.ekof.bg.ac.rs/download/Zbornik%20-%20Sym-Op-Is%202022_za%20web.pdf
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.