Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Omni-channel retail - multiple criteria decision aiding approach
Naziv: Omni-channel retail - multiple criteria decision aiding approach
Autori: Stamenković, Mladen  ; Stojković, Dragan  ; Dokić, Aleksa  
Godina: 2022
Publikacija: Zbornik radova - XLIX Simpozijum o operacionim istraživanjima - =XLIX International Symposium on Operational Research, SYM-OP-IS 2022, Vrnjačka Banja, 19-22. septembar 2022
Izdavač: Beograd : Ekonomski fakultet Univerziteta, Centar za izdavačku delatnost=Belgrade : The Publishing Centre of the Faculty of Economics
Tip rezultata: Konferencijski rad
Kolacija: str. 639-639
VBS COBISS: 111354121
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/112073481#izum.si
https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/111354121#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/719573
URL: https://symopis2022.ekof.bg.ac.rs/download/Zbornik%20-%20Sym-Op-Is%202022_za%20web.pdf
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.