Rezultati

eNauka >  Rezultati >  The use of conjoint and cluster analysis for preference-based market segmentation
Naziv: The use of conjoint and cluster analysis for preference-based market segmentation
Autori: Đokić, Nenad  ; Salai, Suzana; Kovač Žnideršić, Ružica; Đokić, Ines  ; Tomić, Gordana
Godina: 2013
Publikacija: Inzinerine Ekonomika-Engineering Economics
ISSN: 2029-5839 Engineering Economics Pretraži identifikator
Izdavač: Kaunas : Kauno technologijos universitetas
Tip rezultata: Naučni članak
Kolacija: vol. 24 br. 4 str. 343-355
DOI: 10.5755/j01.ee.24.4.3118
WoS-ID: 000327496900007
Scopus-ID: 2-s2.0-84920986798
VBS COBISS: 512383586
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/720504
https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/512383586#izum.si
URL: https://inzeko.ktu.lt/index.php/EE/article/view/3118
M-kategorija: 
21M21 - Rad u vrhunskom međ. časopisu

12
SCOPUSTM
7
OpenCitations
13
WEB OF SCIENCETM
Alt metrika
Dimensions

Pronađi DOI

Unpaywall

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.