Резултати

еНаука >  Резултати >  The use of conjoint and cluster analysis for preference-based market segmentation
Назив: The use of conjoint and cluster analysis for preference-based market segmentation
Аутори: Đokić, Nenad  ; Salai, Suzana; Kovač Žnideršić, Ružica; Đokić, Ines  ; Tomić, Gordana
Година: 2013
Публикација: Inzinerine Ekonomika-Engineering Economics
ISSN: 2029-5839 Engineering Economics Претражи идентификатор
Издавач: Kaunas : Kauno technologijos universitetas
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 24 br. 4 str. 343-355
DOI: 10.5755/j01.ee.24.4.3118
WoS-ID: 000327496900007
Scopus-ID: 2-s2.0-84920986798
VBS COBISS: 512383586
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/720504
https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/512383586#izum.si
URL: https://inzeko.ktu.lt/index.php/EE/article/view/3118
М-категорија: 
21M21 - Рад у врхунском међ. часопису

12
SCOPUSTM
7
OpenCitations
13
WEB OF SCIENCETM
Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.