Резултати

еНаука >  Резултати >  Customer satisfaction and relationship marketing - Research results from Serbia
Назив: Customer satisfaction and relationship marketing - Research results from Serbia
Аутори: Đorđević, Dejan ; Ćoćkalo, Dragan  ; Petrevska, Miroslava; Sajfert, Zvonko 
Година: 2009
Публикација: Greece, Athens : 7th International Conference on Business", 6. - 9. 7. 2009.
Тип резултата: Конференцијски рад
VBS COBISS: 50049545
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/50049545#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/728230
URL: https://www.researchgate.net/publication/258885563_Customer_Satisfaction_and_Acceptance_of_Relationship_Marketing_Concept_An_Exploratory_Study_in_QM_Certified_Serbian_Companies
Напомена о доступности: Пуни текст није јавно доступан
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.