Резултати
еНаука >
Резултати >
Škola i socio-emocionalni razvoj učenika: od interakcionističke teorije ka konfluentnom obrazovanju
Назив: | Škola i socio-emocionalni razvoj učenika: od interakcionističke teorije ka konfluentnom obrazovanju | Аутори: | Kostović, Svetlana; Marić Jurišin, Stanislava | Година: | 2011 | Публикација: | Pedagogija | ISSN: | 0031-3807 Pedagogija Претражи идентификатор | Издавач: | Beograd : Savez pedagoških društava Jugoslavije | Тип резултата: | Научни чланак | Колација: | vol. God. 66 br. 3 str. 365-372 | VBS COBISS: | 518585444 | URI: | https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/518585444#izum.si https://enauka.gov.rs/handle/123456789/739126 |
М-категорија: | 51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја |
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.