Резултати

еНаука >  Резултати >  Škola i socio-emocionalni razvoj učenika: od interakcionističke teorije ka konfluentnom obrazovanju
Назив: Škola i socio-emocionalni razvoj učenika: od interakcionističke teorije ka konfluentnom obrazovanju
Аутори: Kostović, Svetlana; Marić Jurišin, Stanislava  
Година: 2011
Публикација: Pedagogija
ISSN: 0031-3807 Pedagogija Претражи идентификатор
Издавач: Beograd : Savez pedagoških društava Jugoslavije
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. God. 66 br. 3 str. 365-372
VBS COBISS: 518585444
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/518585444#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/739126
М-категорија: 
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја

Пронађи DOI


Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.