Резултати

еНаука >  Резултати >  Izbor modela internet marketinga Pošte Srbije - višekriterijumski pristup - a multicriteria approach
Назив: Izbor modela internet marketinga Pošte Srbije - višekriterijumski pristup - a multicriteria approach
Аутори: Kokot, Marija; Pejčić-Tarle, Snežana ; Marković, Dejan  ; Blagojević, Mladenka  
Година: 2008
Публикација: Zbornik radova / XXXV simpozijum o operacionim istraživanjima - SYM-OP-IS 2008, Soko Banja, 14-17 septembar, 2008
Издавач: Beograd : Saobraćajni fakultet
Тип резултата: Конференцијски рад
Колација: str. 697-700
VBS COBISS: 514300570
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/514300570#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/741815
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.