Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Izbor modela internet marketinga Pošte Srbije - višekriterijumski pristup - a multicriteria approach
Naziv: Izbor modela internet marketinga Pošte Srbije - višekriterijumski pristup - a multicriteria approach
Autori: Kokot, Marija; Pejčić-Tarle, Snežana ; Marković, Dejan  ; Blagojević, Mladenka  
Godina: 2008
Publikacija: Zbornik radova / XXXV simpozijum o operacionim istraživanjima - SYM-OP-IS 2008, Soko Banja, 14-17 septembar, 2008
Izdavač: Beograd : Saobraćajni fakultet
Tip rezultata: Konferencijski rad
Kolacija: str. 697-700
VBS COBISS: 514300570
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/514300570#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/741815
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.