Резултати

еНаука >  Резултати >  Слика српске културе у свету кроз брендирање српске шљивовице - критичка анализа дискурса
Назив: Слика српске културе у свету кроз брендирање српске шљивовице - критичка анализа дискурса
Аутори: Todorović, Stefan ; Manojlović, Nina  
Година: 2020
Публикација: Брендови јела и пића: књижевност, језик, уметност, култура : зборник радова са научног округлог стола у оквиру XIV међународног научног скупа Српски језик, књижевност, уметност одржаног на Филолошко-уметничком факултету у Крагујевцу (Крагујевац/Топола, 27. 10. 2019)
Издавач: Крагујевац : Филолошко-уметнички факултет
Тип резултата: Поглавље у монографији
ISBN: 978-86-80796-61-1 Претражи идентификатор
Колација: str. 261-279
VBS COBISS: 40730633
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/742841
https://scidar.kg.ac.rs/handle/123456789/18464
https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/40730633#izum.si
Пројекат: Динамика структура савременог српског језика
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.