Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Слика српске културе у свету кроз брендирање српске шљивовице - критичка анализа дискурса
Naziv: Слика српске културе у свету кроз брендирање српске шљивовице - критичка анализа дискурса
Autori: Todorović, Stefan ; Manojlović, Nina  
Godina: 2020
Publikacija: Брендови јела и пића: књижевност, језик, уметност, култура : зборник радова са научног округлог стола у оквиру XIV међународног научног скупа Српски језик, књижевност, уметност одржаног на Филолошко-уметничком факултету у Крагујевцу (Крагујевац/Топола, 27. 10. 2019)
Izdavač: Крагујевац : Филолошко-уметнички факултет
Tip rezultata: Poglavlje u monografiji
ISBN: 978-86-80796-61-1 Pretraži identifikator
Kolacija: str. 261-279
VBS COBISS: 40730633
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/742841
https://scidar.kg.ac.rs/handle/123456789/18464
https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/40730633#izum.si
Projekat: Динамика структура савременог српског језика
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.