Резултати

еНаука >  Резултати >  Identification and usage of preferable brand attributes in the process of creating marketing and brand strategy
Назив: Identification and usage of preferable brand attributes in the process of creating marketing and brand strategy
Аутори: Damnjanović, Danko; Hanić, Azra  ; Stamatović, Milan
Година: 2010
Публикација: Global crisis in the Central-Eastern European region
Издавач: Czestochowa : Czestochowa University of TechnologyBelgrade : Belgrade Banking Academy : Institute of Economic Sciences
Тип резултата: Поглавље у монографији
Колација: str. :17-27
VBS COBISS: 1024397712
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/1024397712#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/744922
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.