Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Analiza organizacije i primene marketinga na primeru proizvođača organske hrane u Srbiji
Naziv: Analiza organizacije i primene marketinga na primeru proizvođača organske hrane u Srbiji
Autori: Vehapi, Semir  ; Šabotić, Zenaida  
Godina: 2019
Publikacija: Marketing 50(4)
ISSN: 0354-3471 Marketing Pretraži identifikator
Tip rezultata: Naučna kritika i polemika
Kolacija: vol. 50 br. 4 str. 268-278
DOI: 10.5937/markt1904268V
URI: https://phaidrabg.bg.ac.rs/o:29240
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/745692
M-kategorija: 
51M51 - Rad u vrhunskom časopisu nac. značaja

Alt metrika
Dimensions

Pronađi DOI

Unpaywall

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.