Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Kvalitet i etnocentrizam kao prediktori kupovine inostranih brendova
Naziv: Kvalitet i etnocentrizam kao prediktori kupovine inostranih brendova
Autori: Šapić, Srđan  ; Furtula, Srđan  ; Filipović, Jovana  
Godina: 2018
Publikacija: Business development conference proceedings (Štampano izd.)
ISSN: 2490-2314 Pretraži identifikator
Izdavač: Zenica : Ekonomski fakultet Univerziteta u Zenici
Tip rezultata: Naučni članak
Kolacija: vol. 3 br. 1 str. 377-387
VBS COBISS: 513918556
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/746970
https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/513918556#izum.si
Izvor metapodataka: Migrirano iz RIS podataka
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.