Резултати

еНаука >  Резултати >  Kvalitet i etnocentrizam kao prediktori kupovine inostranih brendova
Назив: Kvalitet i etnocentrizam kao prediktori kupovine inostranih brendova
Аутори: Šapić, Srđan  ; Furtula, Srđan  ; Filipović, Jovana  
Година: 2018
Публикација: Business development conference proceedings (Štampano izd.)
ISSN: 2490-2314 Претражи идентификатор
Издавач: Zenica : Ekonomski fakultet Univerziteta u Zenici
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 3 br. 1 str. 377-387
VBS COBISS: 513918556
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/746970
https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/513918556#izum.si
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.