Резултати

еНаука >  Резултати >  Canned - the Rise and fall of Consumer Confidence in the American Food Industry, by Anna Zeide - a Book Review
Назив: Canned - the Rise and fall of Consumer Confidence in the American Food Industry, by Anna Zeide - a Book Review
Аутори: Ilić, Milena  ; Ranković, Marko A.  ; Janić, Lazar
Година: 2019
Публикација: Ekonomika poljoprivrede
ISSN: 0352-3462 Ekonomika poljoprivrede Претражи идентификатор
Издавач: Beograd : Savez poljoprivrednih inženjera i tehničara Jugoslavije
Тип резултата: Информативни прилог
Колација: vol. 66 br. 3 str. 905-912
DOI: 10.5937/ekoPolj1903905I
WoS-ID: 000504638000017
VBS COBISS: 63689481
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/63689481#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/747342
М-категорија: 
24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја

1
WEB OF SCIENCETM
Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.