Резултати

еНаука >  Резултати >  Digitalni marketing kao nova mogućnost u funkciji razvoja ekonomskih subjekata
Назив: Digitalni marketing kao nova mogućnost u funkciji razvoja ekonomskih subjekata
Аутори: Krmpot, Vera  ; Gajdobranski, Aleksandra  ; Janković, Milan  
Година: 2022
Публикација: Zbornik radova - Osma međunarodna konferencija Primena novih tehnologija u menadžmentu i ekonomiji, Beograd, 2022
Издавач: Beograd : Fakultet za informacione tehnologije i inženjerstvo : Fakultet za poslovne studije i pravo
Тип резултата: Конференцијски рад
Колација: str. 229-239.
VBS COBISS: 70039817
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/70039817#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/750307
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.