Резултати

еНаука >  Резултати >  Considering Modern Trends in Digital Marketing
Назив: Considering Modern Trends in Digital Marketing
Аутори: Slijepčević, Milica  ; Radojević, Ivana; Perić, Nenad  
Година: 2020
Публикација: Marketing
ISSN: 2334-8364 Marketing Претражи идентификатор
Издавач: Beograd : Srpsko udruženje za marketing
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 51 br. 1 str. 34-42
VBS COBISS: 45557001
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/750579
https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/45557001#izum.si
https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/26920713#izum.si
URL: https://scindeks-clanci.ceon.rs/data/pdf/0354-3471/2020/0354-34712001034S.pdf
http://www.sema.rs/repository/download/marketing-vol-51-no-1.pdf
Извор метаподатака: Migracija
М-категорија: 
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја

Пронађи DOI


Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.