Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Considering Modern Trends in Digital Marketing
Naziv: Considering Modern Trends in Digital Marketing
Autori: Slijepčević, Milica  ; Radojević, Ivana; Perić, Nenad  
Godina: 2020
Publikacija: Marketing
ISSN: 2334-8364 Marketing Pretraži identifikator
Izdavač: Beograd : Srpsko udruženje za marketing
Tip rezultata: Naučni članak
Kolacija: vol. 51 br. 1 str. 34-42
VBS COBISS: 45557001
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/750579
https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/45557001#izum.si
https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/26920713#izum.si
URL: https://scindeks-clanci.ceon.rs/data/pdf/0354-3471/2020/0354-34712001034S.pdf
http://www.sema.rs/repository/download/marketing-vol-51-no-1.pdf
Izvor metapodataka: Migracija
M-kategorija: 
51M51 - Rad u vrhunskom časopisu nac. značaja

Pronađi DOI


Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.