Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Importance of local culture in advertising - case of Serbia
Naziv: Importance of local culture in advertising - case of Serbia
Autori: Perić, Nenad  ; Jevtović, Ana Z.  
Godina: 2022
Publikacija: Баштина
ISSN: 0353-9008 Baština Pretraži identifikator
Izdavač: Приштина : Институт за проучавање културе Срба, Црногораца, Хрвата и Муслимана
Tip rezultata: Naučni članak
Kolacija: br. 56 str. 541-552
DOI: 10.5937/bastina32-36823
VBS COBISS: 66679817
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/66679817#izum.si
https://unilib.phaidrabg.rs/o:2051
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/752222
M-kategorija: 
24M24 - Rad u nac. časopisu međ. značaja

Alt metrika
Dimensions

Pronađi DOI

Unpaywall

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.