Резултати

еНаука >  Резултати >  Importance of local culture in advertising - case of Serbia
Назив: Importance of local culture in advertising - case of Serbia
Аутори: Perić, Nenad  ; Jevtović, Ana Z.  
Година: 2022
Публикација: Баштина
ISSN: 0353-9008 Baština Претражи идентификатор
Издавач: Приштина : Институт за проучавање културе Срба, Црногораца, Хрвата и Муслимана
Тип резултата: Научни чланак
Колација: br. 56 str. 541-552
DOI: 10.5937/bastina32-36823
VBS COBISS: 66679817
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/66679817#izum.si
https://unilib.phaidrabg.rs/o:2051
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/752222
М-категорија: 
24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја

Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.