Резултати

еНаука >  Резултати >  Analytics of time management strategies in a flipped classroom
Назив: Analytics of time management strategies in a flipped classroom
Аутори: Ahmad Uzir, Nora'ayu; Gašević, Dragan ; Jovanović, Jelena M.  ; Matcha, Wannisa; Pardo, Abelardo
Година: 2020
Публикација: Journal of Computer Assisted Learning
ISSN: 1365-2729 Journal of Computer Assisted Learning Претражи идентификатор
Издавач: Wiley, Hoboken
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 36 br. 1 str. 70-88
DOI: 10.1111/jcal.12392
WoS-ID: 000506525400006
Scopus-ID: 2-s2.0-85074009949
VBS COBISS: 71410953
URI: https://rfos.fon.bg.ac.rs/handle/123456789/2046
https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/71410953#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/756792
Извор метаподатака: Migracija
М-категорија: 
21M21 - Рад у врхунском међ. часопису

82
SCOPUSTM
34
OpenCitations
53
WEB OF SCIENCETM
Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.