Резултати

еНаука >  Резултати >  Рекламирање брендова : визуелне репрезентације тела
Назив: Рекламирање брендова : визуелне репрезентације тела
Аутори: Китановић, Јелена  ; Спасовић, Милош 
Година: 2019
Публикација: Брендови у књижевности, језику и уметности : зборник радова са научног округлог стола у оквиру XIII међународног научног скупа Српски језик, књижевност, уметност одржаног на Филолошко-уметничком факултету у Крагујевцу (Крагујевац/Топола, 3. новембар 2018)
Издавач: Крагујевац : Филолошко-уметнички факултет
Тип резултата: Поглавље у монографији
ISBN: 978-86-80796-29-1 Претражи идентификатор
Колација: str. 363-372
VBS COBISS: 525285269
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/760811
https://scidar.kg.ac.rs/handle/123456789/17845
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.