Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Рекламирање брендова : визуелне репрезентације тела
Naziv: Рекламирање брендова : визуелне репрезентације тела
Autori: Китановић, Јелена  ; Спасовић, Милош 
Godina: 2019
Publikacija: Брендови у књижевности, језику и уметности : зборник радова са научног округлог стола у оквиру XIII међународног научног скупа Српски језик, књижевност, уметност одржаног на Филолошко-уметничком факултету у Крагујевцу (Крагујевац/Топола, 3. новембар 2018)
Izdavač: Крагујевац : Филолошко-уметнички факултет
Tip rezultata: Poglavlje u monografiji
ISBN: 978-86-80796-29-1 Pretraži identifikator
Kolacija: str. 363-372
VBS COBISS: 525285269
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/760811
https://scidar.kg.ac.rs/handle/123456789/17845
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.