Резултати
еНаука >
Резултати >
Rethinking the role of pedagogical assistants: Establishing cooperation between Roma families and schools in Serbia,Premišljevanje vloge pedagoškega asistenta - Vzpostavljanje sodelovanja med romskimi družinami in šolami v Srbiji
![](https://cdn3.iconfinder.com/data/icons/flat-actions-icons-9/512/Tick_Mark-256.png)
Назив: | Rethinking the role of pedagogical assistants: Establishing cooperation between Roma families and schools in Serbia,Premišljevanje vloge pedagoškega asistenta - Vzpostavljanje sodelovanja med romskimi družinami in šolami v Srbiji | Аутори: | Starčević, Jelena ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Година: | 2016 | Публикација: | Center for Educational Policy Studies Journal | ISSN: | 2232-2647![]() ![]() |
Издавач: | Faculty of Education, University of Ljubljana | Тип резултата: | Научни чланак | Колација: | vol. 6 br. 4 str. 73-91 | Scopus-ID: | 2-s2.0-85007441134 | URI: | https://enauka.gov.rs/handle/123456789/761138 | Извор метаподатака: | (Preuzeto iz ORCID-a) Starčević, Jelena | М-категорија: | 23M23 - Рад у међ. часопису |
![](/image/scopus.png)
SCOPUSTM
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.