Резултати

еНаука >  Резултати >  Rethinking the role of pedagogical assistants: Establishing cooperation between Roma families and schools in Serbia,Premišljevanje vloge pedagoškega asistenta - Vzpostavljanje sodelovanja med romskimi družinami in šolami v Srbiji
Назив: Rethinking the role of pedagogical assistants: Establishing cooperation between Roma families and schools in Serbia,Premišljevanje vloge pedagoškega asistenta - Vzpostavljanje sodelovanja med romskimi družinami in šolami v Srbiji
Аутори: Starčević, Jelena  ; Dimitrijević, Bojana  ; Macura Milovanović, Sunčica  
Година: 2016
Публикација: Center for Educational Policy Studies Journal
ISSN: 2232-2647 CEPS Journal - Center for Educational Policy Studies Journal Претражи идентификатор
Издавач: Faculty of Education, University of Ljubljana
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 6 br. 4 str. 73-91
Scopus-ID: 2-s2.0-85007441134
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/761138
Извор метаподатака: (Preuzeto iz ORCID-a) Starčević, Jelena
М-категорија: 
23M23 - Рад у међ. часопису

3
SCOPUSTM

Пронађи DOI


Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.