Резултати

еНаука >  Резултати >  Posing problems – creativity oriented mathematics teaching
Назив: Posing problems – creativity oriented mathematics teaching
Аутори: Aleksandra Mihajlović  
Година: 2011
Публикација: Герценовские чтения – началъное образование/Инновации в начальном образовании: проблемы, поиски, решения
ISSN: 2078-0192 Претражи идентификатор
Издавач: Российский государственный педагогический университет им. А.И. Герцена; Институт детства
Тип резултата: Конференцијски рад
Колација: vol. 2 br. 1 str. 380
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/762901
Извор метаподатака: (Preuzeto iz ORCID-a) Mihajlović, Aleksandra
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.